להיות מומחה במשא ומתן black icon מעגל הגירוי והתגובה by עו״ד מיכאל צור מיכאל צור Profile Picture המתודה הייחודית המוצגת בקורס מדגישה היבטים שונים בהתנהגות האנושית, ואת השפעתם על אינטראקציות בכלל, ותהליכי משא-ומתן בפרט.

למדו כיצד למזער ולשלוט בהשפעות והפריות אלו על מנת להגיע לתוצאות טובות יותר במו״מ.

Watch The Preview Buy Now for $189 6  Lessons 48  Minutes of Video Content Lifetime Access Access on
Mobile and TV
Captions:
English, Hebrew
More Details
להיות מומחה במשא ומתן black icon

Course: מעגל הגירוי והתגובה

6   |   48   |   English, Hebrew   |   Lifetime
Course Summary
בקורס זה תחשפו לשלושת האלמנטים הבסיסיים, המיידיים והמשפיעים ביותר על האינטראקציה הבינאישית כיום, בין אם מדובר על מערכת יחסים מתמשכת או על מערכת יחסים אקראית. הראשון - האמון, שבלעדיו פשוט לא יקרה כלום. השני - התמודדות עם חווית הדחייה. השלישי - חובת התיקוף ומתן ההסבר. הקורס עוסק בהבנת אלמנטים אלו כאשר בתוכו שזורות מספר מתודות בסיסיות ותובנות עומק לגבי השפעות התגובות שלנו על שותפינו לתהליך ומתוך שכך על תהליך המשא ומתן והצלחתו. הבנת עקרונות אלו, מאפשרת לנו לנהל תהליך משא ומתן מקצועי, יעיל ומועיל, בשונה מהאופן האינטואיטיבי שעל פיו אנו פועלים בד"כ והשפעתו על התהליך ותוצאתו יכולה להיות מתסכלת ולעיתים אף הרסנית.
Syllabus
Description בקורס זה תחשפו לשלושת האלמנטים הבסיסיים, המיידיים והמשפיעים ביותר על האינטראקציה הבינאישית כיום, בין אם מדובר על מערכת יחסים מתמשכת או על מערכת יחסים אקראית. הראשון - האמון, שבלעדיו פשוט לא יקרה כלום. השני - התמודדות עם חווית הדחייה. השלישי - חובת התיקוף ומתן ההסבר. הקורס עוסק בהבנת אלמנטים אלו כאשר בתוכו שזורות מספר מתודות בסיסיות ותובנות עומק לגבי השפעות התגובות שלנו על שותפינו לתהליך ומתוך שכך על תהליך המשא ומתן והצלחתו. הבנת עקרונות אלו, מאפשרת לנו לנהל תהליך משא ומתן מקצועי, יעיל ומועיל, בשונה מהאופן האינטואיטיבי שעל פיו אנו פועלים בד"כ והשפעתו על התהליך ותוצאתו יכולה להיות מתסכלת ולעיתים אף הרסנית.
Course Modules
The course includes the following modules:
  • 1.  הכרחיות האמון
    הבסיס בכל מערכת יחסים ללא שום קשר לארוכה או לטיבה הוא האמון.באופן פרדוקסלי, ככל שרמת הסיכון גבוהה יותר, הצורך באמון גובר וזאת בכדי לייצר את שיתוף הפעולה ולו המזערי ביותר. מטרת שיעור זה, להמחיש את מידת חיוניותו של האמון כבסיס לכל תקשורת שהיא, עוד יותר בתהליכי המשא ומתן היום יומיים שלנו. 
  • 2.  חוויית הדחייה
    תחושת הדחייה הינה חלק בלתי נפרד מהיום יום שלנו והיא רק הולכת ומתעצמת עם ריבוי הטכנולוגיה בחיינו והתלות בה. יש לנו נטייה לייחס כל תחושת דחייה או התעלמות לאישית ולמכוונת מראש.מטרת שיעור זה, היא להביא למודעות את חווית הדחייה ולהעניק למשתתף כללים בסיסיים להתמודדות עם התחושה ועוד יותר עם הרעשים שהיא מייצרת במוחנו. 
  • 3.  החשיבות בתיקוף
    חובת התיקוף הנה אמצעי משלים לאמון שעומד בבסיסה של כל מערכת יחסים. היכולת שלנו לתקף את מעשינו ובחירותינו השונות מהווה תנאי להיותנו מקצועיים, בין  אם מדובר בזוגיות מקצועית ,הורות מקצועית, חברות מקצועיות , ניהול מו"מ מקצועי ובעצם היותנו בני אדם מקצועיים.מטרת שיעור זה הנה להסביר את חשיבות התיקוף, קודם כל לעצמנו, ולאחר מכן  לכולי עלמא, לרבות הלגיטימיות שבשגיאה או אי הבנה, וכל זאת בכדי לשמר ולאפשר את המשך מערכת היחסים במציאות מאתגרת בה הנתונים משתנים ללא הרף.
  • 4.  תאוריית העולם השטוח
    תיאורית העולם השטוח, מתבססת גם היא על המהפכה הטכנולוגית בתוכה אנו חיים. עולם הסייבר מאפשר עדכון בלתי פוסק במידע שבחלקו מציף אותנו ומשפיע בצורה בעיתית על מנגנון קבלת ההחלטות שלנו. מטרת שיעור זה, להכיר את השפעת תופעת- TMI-TOO MUCH INFORMATION בניסיון לצמצם את השפעתה השלילית עלינו,  ולהשיב את האמון שאמור להיות לכל אחד ואחת מאתנו בקבלת החלטות תוך כדי ניהול משא ומתן.
  • 5.  המציאות החדשה
    כהמשך ישיר להצפת המידע הבלתי פוסקת, מידע המתאפיין בד"כ בהעצמת השלילי והכאוטי, אנו מוצאים עצמנו במציאות בה רמת האמון הולכת ופוחתת בו זמן בו רמת הפחד והחשדנות נוסקת. מציאות חדשה זו מייצרת תלות במידע עדכני ובעצם מגבילה את יכולתנו לקבל החלטות מושכלות הואיל ואנו מצויים בחשש מתמיד. מטרת שיעור זה היא להציף את התופעה, שכיחותה ועוצמתה מתוך מטרה לאזן את המתח שבין האמוציונאל לרציונל.
  • 6.  מחשבות נוספות על אמון
    מעגל הגירוי והתגובה מחזיר אותנו לעבודה הפשוטה שבבסיסה של כל מערכת יחסים מצוי האמון ושבלעדיו לא יקרה כלום!למרות שניתן לייצר אמון באמצעות לחיצת ידאו אפילו חיוך (בכפוף למציאות הכאוטית והמאתגרת בה אנו חיים, כמו גם המידע הבלתי פוסק). אנו מבינים שיש להשקיע משאבים  ביסוס האמון ולהתעכב על בנייתו בעיקר בתהליכי משא ומתן בעקבותיהם אנו מקבלים החלטות שמשנות את מצבנו.מטרת שיעור זה היא להציף את התופעה של הלחצה בהצעת הזדמנויות "חד פעמיות" ולהשיב את הביטחון שלנו כנשואים ונותנים בעמידה על תהליך משא ומתן  מובנה וסדור גם במחיר של "אובדן" ההזדמנות....
Take This Course