להיות מומחה במשא ומתן black icon משא ומתן בין-תרבותי ורב-תרבותי by עו״ד מיכאל צור מיכאל צור Profile Picture בעידן הגלובליזציה, אנו מוצאים את עצמנו בהרבה מאוד סיטואציות בהן קיימים פערים תרבותיים בינינו לבין שותפינו למשא ומתן. למדו כיצד לגשת למצבים מסוג זה ולהפיק מהם את המירב. Watch The Preview Buy Now for $359 11  Lessons 66  Minutes of Video Content Lifetime Access Access on
Mobile and TV
More Details
להיות מומחה במשא ומתן black icon

Course: משא ומתן בין-תרבותי ורב-תרבותי

11   |   66   |   Lifetime
Course Summary
מתודה חדשה וייחודית להתמודדות עם משא ומתן בין-תרבותי ומשא ומתן רב-תרבותי. בעידן הגלובליזציה המואצת בו אנו נמצאים, נוצרים מצבים רבים בהם קיימים פערי תרבות בינינו לבין שותפינו לתהליך המשא ומתן. הבדלים אלו נובעים הן מהעובדה כי העולם הופך ״קטן יותר״, ואנו מוצאים את עצמנו יותר ויותר בתהליכי משא ומתן מול עם תרבויות שונות. בקורס זה תלמדו מתודה חדשה של מיכאל צור אשר פותחה בשנת 2016.
Syllabus
Description מתודה חדשה וייחודית להתמודדות עם משא ומתן בין-תרבותי ומשא ומתן רב-תרבותי. בעידן הגלובליזציה המואצת בו אנו נמצאים, נוצרים מצבים רבים בהם קיימים פערי תרבות בינינו לבין שותפינו לתהליך המשא ומתן. הבדלים אלו נובעים הן מהעובדה כי העולם הופך ״קטן יותר״, ואנו מוצאים את עצמנו יותר ויותר בתהליכי משא ומתן מול מדינות זרות, אך אפילו תהליכים של משא ומתן בין חברות שונות, הנבדלות בתרבות הארגונית שלהן, מגלים הבדלים תרבותיים שיש לדעת להתמודד איתם כראוי. בקורס זה תלמדו מתודה חדשה של מיכאל צור אשר פותחה בשנת 2016.
Course Modules
  1. הקדמה
  2. איסוף מידע
  3. גיוס המתווך
  4. קביעת הפגישה
  5. שפה
  6. הבדלים תרבותיים
  7. זה ייקח זמן
  8. חזרה והבהרה
  9. כולנו בני אדם
  10. דיווח, ניתוח ובקרה על תהליך המשא ומתן
  11. חשיבות ״היום שאחרי״
Take This Course