להיות מומחה במשא ומתן Bundle Icon כיצד לנהל התנצלות by עו״ד מיכאל צור מיכאל צור Profile Picture למדו כיצד לנהל התנצלות בדרך מקצועית ומובנית,

תוך ווידוא כי ההתנצלות תתקבל בצורה נכונה ואפקטיבית.

Watch The Preview Buy Now for $39 2  Lessons 9  Minutes of Video Content Lifetime Access Access on
Mobile and TV
Captions:
English, Hebrew
More Details
להיות מומחה במשא ומתן black icon

Course: כיצד לנהל התנצלות

2   |   9   |   English, Hebrew   |   Lifetime
Course Summary
התנצלות היא חלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו. גם אם אנו מבינים את חיוניותה ואפילו דואגים להתנצל בפועל, מעטים יודעים איך לוודא שההתנצלות אכן התקבלה אצל השותף שלנו לאינטראקציה ולוודא שלא נגרם נזק בלתי הפיך למערכת היחסים או לחלופין, תנוצל ההתנצלות לרעה. בקורס זה תקבלו את חמשת השלבים לביצוע התנצלות יעילה ומועילה. התנצלות שתאפשר מחד לקיחת אחריות על הסיטואציה, הגם שקרתה שלא בכוונה, ומאידך, לוודא את מידת הנזק ככל שנגרם והיכולת לשקם את מערכת היחסים ולחזור לשגרה.
Syllabus
Description התנצלות היא חלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו. גם אם אנו מבינים את חיוניותה ואפילו דואגים להתנצל בפועל, מעטים יודעים איך לוודא שההתנצלות אכן התקבלה אצל השותף שלנו לאינטראקציה ולוודא שלא נגרם נזק בלתי הפיך למערכת היחסים או לחלופין, תנוצל ההתנצלות לרעה. בקורס זה תקבלו את חמשת השלבים לביצוע התנצלות יעילה ומועילה. התנצלות שתאפשר מחד לקיחת אחריות על הסיטואציה, הגם שקרתה שלא בכוונה, ומאידך, לוודא את מידת הנזק ככל שנגרם והיכולת לשקם את מערכת היחסים ולחזור לשגרה.
Course Modules
The course includes the following modules:
  • 1.  הקדמה
    התנצלות היא אינה סימן לחולשה, היא חלק בלתי נפרד מחיינו וככזו עלינו לבצע אותה בצורה נכונה במטרה לשמור ולשמר את  מערכות היחסים שלנו. בשיעור זה יוצג המובא למתודת ההתנצלות.
  • 2.  המתודה: 5 שלבים
    כבני אדם אינינו יכולים לשלוט בכל מה שקורה סביבנו אך אנו יכולים למזער את הנזקים שנגרמו על ידינו , בין אם במעשה או בין אם במחדל, למערכות היחסים ע"י ביצוע התנצלות כנה ונכנה. בשיעור זה תלמדו מהם חמשת שלבי ההתנצלות ואיך ליישם אותם. וזאת מתוך ניסיון וכוונה לנהל את תהליך ההתנצלות בצורה מובנית יעילה ומעילה שתשמר ואף תשקם ותמנף את מערכת היחסים .
Take This Course