להיות מומחה במשא ומתן black icon משא ומתן בירוקרטי by עו״ד מיכאל צור מיכאל צור Profile Picture מתודה להתמודדות עם מצבים בהם לשותף שלנו למשא ומתן אין מוטיבציה לקדם את התהליך.

אפקטיבית כאשר מתמודדים עםפקידים שונים, רשויות, מוסדות ואף נותני שירות מסוגים שונים.

Watch The Preview Buy Now for $119 8  Lessons 37  Minutes of Video Content Lifetime Access Access on
Mobile and TV
Captions:
English, Hebrew
More Details
להיות מומחה במשא ומתן black icon

Course: משא ומתן בירוקרטי

8   |   37   |   English, Hebrew   |   Lifetime
Course Summary
מתודה לתהליכי משא ומתן בירוקרטיים. אחד התנאים הבסיסיים למשא ומתן ולקיומה של עסקה, הוא רצונם ההדדי של הצדדים, הנובע מאינטרס של כל אחד מהם להשיג משהו מהצד השותף לתהליך. עם זאת, קיימים מצבים בהם אנו נמצאים בתהליך משא ומתן מול צד שאין לו עניין להיות חלק מהתהליך, ובפרט אין לו אינטרס להגיע לתוצאה כזו או אחרת במשא ומתן, שכן הוא אדיש לתהליך.
Syllabus
Description מתודה לתהליכי משא ומתן בירוקרטיים. אחד התנאים הבסיסיים למשא ומתן ולקיומה של עסקה, הוא רצונם ההדדי של הצדדים, הנובע מאינטרס של כל אחד מהם להשיג משהו מהצד השותף לתהליך. עם זאת, קיימים מצבים בהם אנו נמצאים בתהליך משא ומתן מול צד שאין לו עניין להיות חלק מהתהליך, ובפרט אין לו אינטרס להגיע לתוצאה כזו או אחרת במשא ומתן, שכן הוא אדיש לתהליך. מצבים אלו כוללים משא ומתן עם פקידי ממשל, משא ומתן במקומות בהם קיימת היררכיה, ואף עם נותני שירות למיניהם, אשר אין להם מוטיבציה מיידית לקדם את התהליך. בקורס זה תלמדו מתודה קצרה אשר עוזרת להתמודד ולייעל את התהליך, מתוך שאיפה למקסם את התוצאה במשא ומתן הבירוקרטי.
Course Modules
  1. הקדמה
  2. יצירת קשר
  3. בקשה לקבלת סיוע
  4. הצגת הבעיה
  5. בקשת הצעות
  6. גיוס
  7. דוגמאות מהחיים האמיתיים
  8. סיכום
Take This Course